Hola! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Petra - WaarBenJij.nu Hola! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Petra - WaarBenJij.nu

Hola!

Door: PetraInSpanje

Blijf op de hoogte en volg Petra

07 Juni 2012 | Spanje, Madrid

Hola allemaal:D hier weer even een nieuw verslagje uit Mogan Gran Canaria! Het gaat nog steeds goed met me, heb het nog steeds naar me zin en het zonnetje schijnt hier ook nog steeds! Ik ben inmiddels overgeplaatst naar een ander hotel. Cordial Mogan Playa in Puerto de mogan. Super mooi 4+ sterren hotel en onwijs leuk animatieteam. Hele leuke meiden een gelukkig een normale en leuke chef. Het werk is hetzelfde, alleen werk ik nu tot 12 uur. Maar dat maakt niets uit want het is echt leuk werk. Ik doe de miniclub 3 dagen in de week en dan 3 dagen 'sport'. Maar sport is hier een potje sjoelen, darten of sudoku blaadjes uitdelen haha dus erg actief is het niet. Sávonds hebben we altijd een proffesionele show en op woensdagavond hebben we een show van het animatieteam. Dat stelt niet zo heel veel voor en ik hoef maar in 1 dans mee te doen, maar we krijgen altijd goede complimentjes dus de gasten vinden het leuk. Naja verder heb ik over het werk niet zo heel veel te vertellen. Het is gewoon erg leuk en veel lachen met de meiden van het animatieteam. We zijn nu een dansje aan het instuderen voor het E.K. een soort cheerleader dansje met van die pompoms! voorzover ff me werk. Afgelopen week waren me ouders hier:D! na ze 2 maanden niet gezien te hebben was dit natuurlijk erg leuk en gezellig. Ik had kunnen regelen met me werk dat ik 2 en halve dag vrij had, zodat we nog wat leuks samen konden doen. En dat hebben we gedaan. We zijn op een boottocht meegeweest naar de dolfijnen. Na ongeveer 3 kwartier op t water te hebben gevaren waren ze daar eindelijk! en heeeeel veel! echt heel leuk om te zien. Er waren ook een stuk of 4 walvissen! en ook echt superdictbij! Als hun dat water uitbliezen zeg maar, dan konden wij dat water voelen! echt heel gaaf om mee te maken. Verder hebben we lekker op het strand gelegen en was me vader na 1 dag alweer veeeeeel bruiner dan mij terwijl ik hier al 2 maanden rondloop haha. Tijdens mijn pauzes hebben we lekker op het balkon gezeten , want ik mocht dit weekje bij hun in het appartement slapen! Op de laatste dag van hun verblijf hebben me moeder en ik nog een leuke herinnering gemaakt hier! Namelijk een piercing! haha jaja me moeder ook:P Een klein diamantje aan de bovenkant van me pols, en me moedertje op dezelfde plek! Toen hun eenmaal wegwaren was het wel weer ff vreemd, tussen het werk door niet meer ff nederlands praten maar nee weer volop engels, en niet meer ff gezellig op het balkon kletsen. Maar toch went het weer snel want je bent zo weer in je werk ritme.
Ja ik zit alweer op de helft, gaat toch wel heel erg snel! En ik heb nog steeds geen seconden heimwee gehad naar huis! Dat is altijd een goed teken toch? Van 5 tot 9 augustus ga ik nog een paar dagen met me ouders naar Barcelona toe, en daarna kom ik weer lekker naar huis! jeeejj. En als alle plannen goed lopen, komt Elin (meisje waar ik hier nu mee werk uit Zweden) een weekje naar Nederland! En dan gaan we samen naar Amsterdam en Volendam en al die typisch hollandse dorpjes. Dit weekend is het Festival in Mogan, dus ik ga lekker feesten en uitkatere op het strand! Hoorde dat het in Nederland slecht weer is, dus ik ga er hier volop van genieten!
Nou kindjes, ik laat het hier weer ff bij, zodra ik weer wat leuks meegemaakt heb kom ik weer met een nieuw verhaal!
Dikke kuss

  • 07 Juni 2012 - 19:28

    Patrice:

    Hola Petra, wat een gezellig verhaal heb je weer geschreven voor ons. Leuk voor je dat je bent overgeplaatst en dat je het nu nog meer naar je zin hebt Tof dat je ouders zijn langs geweest en dat je met hun nog wat leuke dingen hebt kunnen doen. He Peet lekker dat je zo geniet en blijf dat doen tot schrijvens Patrice xxxx Adios!!

  • 08 Juni 2012 - 10:50

    Daisy:

    Hola mi amiga!! Ziet er goed uit! Heeerlijk dat je ouders er even waren! Ben echt benieuwd naar al je verhalen!!!!Geniet er nog van he! Liefsxxxxxxxxxxxxxx

  • 08 Juni 2012 - 19:47

    Ons Moeders:

    ola peeteskeet
    oooooooo ik mis het zonnetje.
    en ja wat was het leuk he.
    hier is de oranje gekte al aardig aan de gang.
    en ja dat moet je missen he. maaaaaar jij hebt de ZON
    nou lieverd pas goed op jezelf en tot sms maar weer he.
    doeoeooeoeoeoeoei adios corky
    dikke knuf van moeders

  • 09 Juni 2012 - 10:14

    Petra:

    Heee Peetje, wat leuk je verhalen te lezen..
    en wat super dat je het zo naar je zin hebt.
    Wij volgen je hoor!
    Veel plezier, zon en mooie ervaringen gewenst!
    Dikke kus van ons vieren.


  • 10 Juni 2012 - 18:07

    Theo/Afra:

    Hoi Peet, even de groetjes van ons. Met je moeder gekletst op ome Niek z'n verjaardag, wat goed dat je dit aan het ondernemen bent. Wij wensen je een heel leuke tijd daar en blijven je nog even volgen hoor. Tot het volgend verslag dan maar. Gr Theo en Afra.

  • 10 Juni 2012 - 19:09

    Yvonne:

    Hoi hoi!
    Wat ontzettend stoer van je dat je je gewoon in het avontuur stort!
    Ik zou het je niet nadoen.
    Maak er de ervaring van je leven van!

    Bruin maar ff lekker bij, dan kan je je vader misschien nog verslaan als je terug bent :)

    Groetjes Yvon

  • 17 Juni 2012 - 12:20

    Marianne En Nico:

    Hoi Petra
    net al je reisverslagen gelezen
    klinkt leuk allemaal
    geniet er van
    Leuke foto met je vader en moeder
    Groetjes van ons vanuit het iets minder warme Nederland
    Marianne en Nico

  • 01 Juli 2012 - 13:42

    Aimy:

    Hey Pe!!! Echt om me te schamen. Ben je alweer bijna terug in egmond en lees ik nu pas al je mooie verhalen.... Maar wat klinkt het geweldig daar zeg echt leuk om te lezen wat je allemaal al meegemaakt hebt! Je mist hier weinig hoor. Nog bijna geen lekkere stand dagjes gehad en ook de mooiste feestjes moeten nog komen.. ;-) ik heb dr iig al zin in!! Zie je gauw weer :) Geniet er nog maar even goed van!! Wat zie je er trouwens jaloersmakend poepie bruin uit! tot snelllll! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Taalcursus Madrid en 4 maanden Canarische Eilanden

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2012

Laatste weken Gran Canaria!!

07 Juni 2012

Hola!

08 Mei 2012

Eerste dagen Gran Canaria

06 Mei 2012

Gran Canaria

15 April 2012

Madrid
Petra

petraaa

Actief sinds 02 Maart 2012
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 13578

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 30 November -0001

Taalcursus Madrid en 4 maanden Canarische Eilanden

Landen bezocht: